AKTUALITY OD VODY

PREZENTACE MIKBAITS

V pátek proběhla v Moravských Budějovicích již druhá akce s předním výrobcem nástrah a návnad k lovu kaprů, pořádaná naším klubem. Tentokrát jsme do našeho města pozvali firmu MIKBAITS  v zastoupení majitele Michala Kučery a dvou členů jeho týmu,...

Dírky v Lukově

V sobotu 22.1.2011 jsme se s Květoškem a se Standem rozhodli, že vyrazíme k nedalekému rybníčku do Lukova na dírky zkusit pstruhy a siveny. Na místo jsme dorazily něco po 13.hodině. Neváhali jsme a obsadili jsme pár dírek u přítoku, protože zde je to mnohem lepší než na...

Nedělní odpoledne s Best Baits

V neděli 30. ledna 2011 jsme se sešli se zástupcem nově vzniklé firmy Best Baits Michalem Pavelkou a jeho kamarády. Na trhu je spousty firem prodávající produkty k lovu kaprů, ale žádná nemá sídlo tak blízko k nám. Okamžitě jsme tedy využili příležitosti a navázali...

Opět ten Paprikáč

Každý tráví dlouhé zimní dny a večery jinak. Někdo přebírá svoje rybářské vybavení, jiný motá návazce a další čerpá informace z časopisů či z internetu. Včera odpoledne mi volá Kraťas, že objevil na jednom rybářském serveru pěkný článek týkající se lovu kaprů na jedné z našich...

Výroční schůze RKMB

Jako i pachatel se vrací na místo činu tak i my se po roce scházíme v Pogo baru, kde jsme oficiálně 26.12.2009 založili Rybářský klub Moravské Budějovice. Přípravy probíhaly v klidu, neboť již nikdo z nás netráví víkendy u vody. Hary si vzal na starosti přípravu masa, a mohu za...

UŽ JE TO ROK

Je tomu právě rok, co jsem se sešel s Tomassonem a Kraťasem.  Naše  debaty se motaly, jak jinak, než kolem ryb. Nevím už, kdo z nás to byl a vyslovil myšlenku  organizovat skupinu lidí věnující se rybaření. Cíl byl jasný, neudělat tuctový karp tým, ale sdružit do...

Předvánoční třpytka

Kamarádi, přátelé včera jsme se byli podívat a trošku si zavláčet na Vranclu. Krásně jsme se vyprděli a i nějaká ta štička se spletla. Teda mně ani Harymu ne, jenom Květoškovi (už mu nikdy neřeknu, aby jel s náma ). No dal nám zase na prdel . Docela jsme byli překvapení, jak je Vrancl...

Poprvé na dírkách

Včera 23.12.2010- jsem se domluvil s kamarádem, že zajedem do lomu na štiky. Nachystal jsem si věci a vyrazil.  Po asi patnácti minutách jsem dorazil na místo. Kamarád už na mě čekal s nářadím na dírky. „motorová pila“ :-D       Asi tak za deset minut máme...

Tradiční předvánoční dírkovačka

Jako již tradičně jsme se s kamarády a s Jarikem dohodli, že vyrazíme na dírky. Náš výběr nám bohužel překazilo zrušení lovu, v námi zvolený den, na  loni navštíveném rybníku v Bransouzích. Volby padla tedy na Nový rybník v Čáslavicích. Při našem příjezdu se již na ledě pohybovalo několik...

Sobotní schůzka

Kamarádi rybáři, ale především členové rybářského klubu Moravské Budějovice. Jak jsem Vám již nastínil v předchozích dnech, začala se rýsovat pro nás zajímavá spolupráce s jednou nově vznikající firmou a tou je Best Baits. Firma se  zabývá výrobou nástrah a návnad na kapry...

Když jdou, tak proč sedět doma

Včera jsem se rozmlsal, tak jsem musel dneska vyrazit znovu. Tentokrát jsem si s sebou vzal posilu - bráchy Oldy. Přes hodinu jsme seděli na vodě a ryba nepřišla. "Změna místa, ryba jistá." Hned na první nához se zadařilo - přišel candát. Tenhle ale neměl takovou délku, jaká by se mi líbila -...

Ledová výprava

Už v pondělí jsem věděl, že v úterý budu doma, tak jsem si naplánoval, že bych ještě před úplným zamrznutím přehrady mohl zkusit štěstí na dravce. Kamarád Michal mi dal rybky a já mohl v úterý ráno vyrazit směrem Vranovská přehrada. Na vodu jsem vyrazil v 10:00 hod., počasí mi přálo a já si...

Prezentace NIKL týmu

Voda se znatelně ochladila a stojaté revíry zavřel ledový poklop. Nastal čas údržby rybářského vybavení a střádání plánu na nadcházející sezónu.  Náš klub pozval na sobotní odpoledne členy NIKL týmu, aby nám představili nové produkty z dílny Kolínského mága Karla Nikla a podělili se o...

Podzin na řece

Jednu z posledních letošních výprav jsem měl naplánovanou od 12. do 17.listopadu na naši oblíbenou řeku Dyji. Čas výpravy se blíží a mně skoro všichni odřekli účast na tomto dobrodružství. Nakonec se mi podařilo přemluvit Květoška.  Květošek na tomto revíru ještě nikdy nechytal, a ani se...

Starý Bítov

Starý Bítov, 17. listopadu      Martin Kašpárek, Michal Záškoda a já se rozhodujeme oslavit státní svátek rybařením. Je 7 hodin ráno a my volíme Starý Bítov, loďku a vláčení po skalách. Počasí je krásné - hladina vody klidná. Projíždíme pár skal, pilířů, mostů a chytáme ...

Vláčka na Dyji

Je krásné podzimní ráno, v tom mi volá kamarád Milan, že si chce zavláčet a ať mu poradím, kam má jet. Dlouho neváháme, vyzvedávám Janka a vyrážíme směr Podhradí na řeku Dyji. Řeka je nádherná a voda úplně průzračná, navazujeme oblíbené woblery a honem k vodě. Rozdělili jsme se, pár náhozů a...

OSOBÁČEK

Je odpoledne 2.srpna a vyjíždím na dva dny na ryby. Vyrazil jsem na naše. Po příjezdu k vodě vidím, že je skoro plný stav. Rozhoduji se trochu prokrmit boiliesem a peletami na hloubce i na mělčině.Konečně zakrmeno tak jdu chystat hůlky.Na jeden prut dávám oliheň a tu házím na hloubku.Na mělčinu...

Po 14. dnech opět na Oklice

S chlapama z práce jsme se dohodli, že si uděláme takovou menší akci v chatě na Oklice, prostě pokec spojený s grilováním a pití pivečka.Samozřejmě nemohu vyrazit bez prutů, to bych tam nevydržel.V hlavě jsem si říkal, že tentokrát snad nějakého kapříka chytnu.K vodě jsem...

CANDÁTI

Mám den volna tak vyrážím na mé oblíbené místo na candoše. Tak před měsícem jsem jim dal na frak, tak si říkám, že by mohly znovu brát. Třeba se štěstí znovu usměje. Kolem desáté přijíždím k vodě. Zkouším rybičky, ale jen letošní červenky kolem čtyř centimetrů. Vyrážím na loďku, první na řadu...

24 hodin na Oklice

Mám ze soboty na neděli volno a proto se rozhoduji, že vyrazím na pro mě známý rybník.Ještě nalákám Kančíka a Miru…my těm šupináčům ukážeme. Přijíždím kolem dvanácté hodiny a připravuji si pruty, zavážím tyčovku, krmím a konečně nahazuji.Dlouhou chvilku si krátím natíráním kamen do...