AKTUALITY OD VODY

Masakr na Asuanu

Členové klubu RKMB Vitali a Kančík vyrážejí v pátek 17.6. na soukromou vodu Asuán.Po předchozí telefonické rezervaci si sedáme na místo neblíže hráze.Vitali přijíždí k vodě kolem páté hodiny odpolední, nelelkuje a po chvilce už jsou montáže ve vodě, první kapr je na břehu asi po...

Na řeku za kapry bez kaprů

17.6. jsem vyrazil s Mishakem na dlouho očekávanou výpravu na oblíbenou řeku. Na místo jsme dorazili okolo páté hodiny odpoledne. Jako první jsme se šli podívat na místo, kde už pár hodin válčili kluci ze Syrovic. Zatím ani píp. Vybrali jsme si místo nedaleko našeho oblíbeného, které...

Nedaleko od domova

Je čtvrtek ráno 2.6 a já vyrážím na nedalekou svazovku.Po necelé půl hodince jsem na místě.Rozhoduji se prokrmit místo pod nedalekou velkou vrbou.K zakrmení se rozhodnu použít malé peletky s trochou kukuřice a půlkami boilí příchutě olihen.Krmení letí na místo lopatkou.Ted rychle připravit...

Pálava

Tak už je tady pátek a já vyrážím s kamarádem na víkend směr Mušov. Chtěli jsme zajet na flek, kam jezdím po každý, když přijedu k téhle vodě, ale štěstí nám nepřeje. Na řece to vypadá, jak o závodech kam se podívám, tam je samý...

37 hodin u vody

Rozhodnul jsem se tentokráte navštívit vodu nedaleko mého domova.Jako vždy jsem měl u sebe boilies Sniper a tentokráte ještě Homéra a jen pár kuliček F1.První ryby přichází v noci z pátku na sobotu, hned první ryba byl šupík dlouhej 89cm s váhou 12,8kg, začalo to krásně.Pak přichází...

Poprvé na kaprech

S kamarádem Jardou jsem se domlouvali na třídenní výpravu na nedalekou vodní nádrž, ale pracovní vytíženost byla veliká. Jardovi to nevyšlo vůbec a mě se podařilo do programu vměstnat alespoň noční výpravu. Byl tam se mnou i kamarád Vašek. Sbalil jsem jen...

HOMÉR boduje

Po dlouhé době jsem navštívil krásnou vodu poblíž Budějek.. Na rybníku jsem byl sám,tak jsem zakrmil a hned nahodil. Počasí nic moc déšť a kroupy. Zatím bez záběru. Přijíždí VITALI a sedá vedle mě. Najednou se mi rozhrčela  Q sedma  a výsledkem byl šupík 75cm a 8,5 kg což na tento revír...

Bouřková víkendovka

Na výpravu od 20. Do 22.5. jsme se domluvili s Mishakem a Kraťasem, ale až do poslední chvíle jsme nevěděli jestli zkusit přehradu či řeku. Nakonec jsme skončili na přehradě. Kluci vyjeli už v pátek ráno a já jsem se zanimi doplazil až večer po vydatné bouřce. Cestou k nim jsem se...

RKMB Best Baits jaro CUP 2011 Dešná z pohledu hlavního rozhodčího

S krátícím se časem před závodem stoupala moje nervozita, jako kdybych měl maturovat.  Neustále se mi hlavou honily myšlenky týkající se organizace a přípravy, aby vše bylo tak jak má. Nastal den D a já s Jardem vyrazil směr Dešná.  Auto naložené k prasknutí , a dva...

Směr Pálava

Je pátek třináctého, kolem páté odpoledne vyrážíme s kamarádem Baboukem směrem pálavské vrchy, přesně ani nevíme kde se usadíme.Po cestě se domluvíme, že nejblíže je řeka Jihlava u obce Iváň, jestli bude místo, zůstaneme.Místo je volné, dokonce snad nejlepší flek v celém úseku.Vše...

VELIKONOCE

Po dlouhé zimě jsme se konečně dočkali. Už v prosinci jsem věděl, že na Velikonoce vyrazím na svůj nej nej nej revír. Všechno mi přálo; voda byla přijatelná a počasí bylo luxusní. Při příjezdu k vodě jsem byl spokojený. Na místo, kam chodím, nikdo nebyl a okolo sebe taky ne, takže pohoda. Rychle...

Zpráva od kamaráda Ondry

V pátek jsem jel zkusit štěstí na mou oblíbenou vodu (Vranov). Tento den se ale nic zajímavého nedělo. Místo, které jsem si prokrmil, mi obsadil nějaký neznámý dědoušek . Tak jsem se rozhodl dnešní pokus uzavřít a vyrazím zase zítra. V sobotu jsem dorazil navečer s kamarádem Ladíkem...

Informace a týmy na RKMB Best Baits jaro CUP 2011

Z důvodu rychlejšího naplnění startovní listiny než jsme očekávali, jsme nuceni reagovat a zkrátit dobu zaplacení startovného. Zůstavají stejné podmínky. To znamená pořadí provedení platby je shodné s pořadím losování lovného místa. Platby lze provádět v době od 1.2.2011 do 31.3.2011 na...

PROPOZICE RKMB Best Baits jaro CUP 2011 - Dešná

RKMB Best Baits  jaro CUP 2011          6.5.-8.5.2011 1.       Lovit budou dvojčlenná družstva, s možností  jednoho pomocníka,  na čtyři pruty, každý prut s jedním návazcem a jedním...

Na rybách s Fantomasem

Nazdárek kamarádi, přátelé v sobotu po obědě jsem vyrazil s Harym na ryby do Božic za Znojmem. Vše probíhalo jako vždy rychle - naházet věci do auta a honem k vodě. Po příjezdu k rybníku se vítáme se správcem a pak cvalem na vybrané místo, ať už je to nahozené. Můžeme lovit na tři...

S Kančíkem přes noc

V pátek po práci uháním se svojí oktávkou směrem na Jevišovice(konkrétně do Černína) za klukama pro nějaké dobroty, kupuji dvě kila Snajpera, peletky a ještě nějaké drobnosti.V sobotu ráno odjíždím konečně k vodě, rozbaluji vercajk a šup s tím do vody. Kolem čtvrté přijíždí...

Vitaliho první přesnočka

Konečně mi vyšel čas a mohl jsem vyrazit na první přesnočku a vůbec prvně na ryby.Na můj oblíbený revír dojíždím v sobotu kolem půl druhé, hodinku mi trvá než si pokecám s chlapama co jsou u rybníku a konečně mám vše připravené k nahození.Na jeden prut dávám dvě 12mm kuličky, jedna...

PRVNÍ VÍKENDOVKA

Tak a je to tady! Ledy na většině revírů jsou pryč a ve vzduchu jsou cítit první zážitky u vody. Já jsem první výpravu podnikl společně s Harym na slepé rameno pod Pálavské vrchy.Původně jsme sice měli vyrazit na řeku Dyji, ale několik dní před naším odjezdem vytrvale pršelo, a tak když jsme...

Letos poprvé s feedrem

Je neděle a se vzrůstající teplotou roste moje chuť vyrazit někam k vodě. Stojaté vody nekompromisně pokrývá ledový krunýř a proto volím řeku. Volám Kraťasovi a Květoškovi zda nepojedou se mnou. Ti samozřejmě neodmítají a už ženeme na Třebíč plni očekávání. Voda má pouhé čtyři stupně a...

Poprvé na svazovce

Byl krásný slunný den a mě to nedalo jít někam nahodit. Přehrada byla ještě zamrzlá, tak jsem nabral směr podhradí, nad splav na oblíbené místo. Voda zde už opadla, po tání zůstali jen kry na břehu. Sedám  na menší vracák kde voda skoro...