PRVNÍ VÍKENDOVKA

Tak a je to tady! Ledy na většině revírů jsou pryč a ve vzduchu jsou cítit první zážitky u vody. Já jsem první výpravu podnikl společně s Harym na slepé rameno pod Pálavské vrchy.Původně jsme sice měli vyrazit na řeku Dyji, ale několik dní před naším odjezdem vytrvale pršelo, a tak když jsme v pátek dorazili na řeku zjistili jsme, že se stala prakticky nechytatelnou. Jako plán B jsme měli v záloze slepé rameno a tak jsme vyjeli tam. V pátek stále pršelo a my rozbalovali věci v dešti. Na revíru nebyla ani noha a tak jsme si mohli vybrat jaké místo chceme. Zapíchli jsme to naproti zatopeným starým stromům, rozbalili bivak, pruty a začali připravovat něco dobrého pro kapříky. V týdnu jsme si byli pro nějaké dobroty od Bestbaits, které mají u nás premiéru. Do kyblíku krájím na čtvrtky několik hrstí boilie Sniper a Bigboy, přidávám CSL peletky , kukuřičku a trochu polévám AK Sniper. Už je skoro tma a Hary jim to tam servíruje lopatkou. Pod háček dáváme okrájené kuličky s plovoučkou nebo peletky obalené těstem Sniper nebo Bigboy. Večer stále prší. Hary má první záběr padák, který neproměňuje. Za nedlouho však má jízdu a je to první kapřík okolo 50cm.

Než jdeme spát tak se mu daří ještě dva záběry, jeden mu padá a druhy je šupi k 60cm, já jsem jeden záběr promarnil.

Ráno už neprší, ale fouká silný vítr. Hary zahajuje den dalším kapříkem okolo 50cm.

Během dne jsou docela při chuti a Hary má v podvečer na kontě sedmého a nějaké záběry pozbyl. Moje místo jako by bylo mrtvé a tak se rozhoduji to změnit a na večer rozkrmuji dvě místa podél našeho břehu, jedno napravo od nás u zatopeného keře a druhé docela daleko asi 50m nalevo u padlého stromu. Hary má dalšího kapříka asi 45cm. Nakonec se i já dočkávám záběru od lysce něco přes 50 na pravý prut.

Asi za půl hodinky mám další záběr, ale ten končí vítězně pro rybu. Jdeme spát. V neděli ráno je počasí jak vymalované a my balíme pomalu věci. Myslel jsem si, když se udělá pěkně, že bude víc záběrů, ale bylo to přesně naopak. Do našeho odjezdu jsme neměli ani píp. Žádný se s námi nechtěl rozloučit. Skóre je 9ks od 40 do 60cm. Po první výpravě odjíždíme spokojeni a už střádáme plány na nějakou příští.

Tomasson přeje všem do nové sezóny hodně pěkných zážitků u vody a nějakou lokomotivu na prutě….. J Zdarec