Podzin na řece

Jednu z posledních letošních výprav jsem měl naplánovanou od 12. do 17.listopadu na naši oblíbenou řeku Dyji. Čas výpravy se blíží a mně skoro všichni odřekli účast na tomto dobrodružství. Nakonec se mi podařilo přemluvit Květoška.  Květošek na tomto revíru ještě nikdy nechytal, a ani se mu do toho moc nechtělo. Chtěl opět vyrazit na přehradu,ale nakonec jsem ho udolal a v sobotu ráno 13.11. vyrážíme směr Pálava. Přijíždíme na místo za krásného slunného počasí. Po výběru místa chystáme vše potřebné. Sedíme od sebe vzdáleni asi 50m.Proud je pořád silný, a tak budeme umisťovat svoje montáže kousek od břehu. Krmíme a nahazujeme. Květošek zkouší jeden prut na rybku na dravce. Čas ubíhá velmi rychle a za chvíli je tma a první večer naší výpravy, ale ani záběr. Tak tomu je bohužel také po celou neděli a Květošek mě přemlouvá abychom druhý den ráno už to zabalili, ale já pořád tvrdím, že to přijde. V pondělí ráno mám první záběr. Zasekává ho Květošek jelikož já courám po břehu a nejsem zrovna u prutů. Spadl. Ale byl malej. Další záběr přichází také na můj prut během dopoledne a já vytahuji kapříka 62cm.No vida. Večer se znovu ozývá hlásič. Je to kapřík 56cm.Květošek zdolává také jednoho 55cm, ale jeho další kapr už má 70cm a cca 6kg, a tak pořizujeme několik fotek.

V úterý ráno se nic neděje a tak balíme a opouštíme tuto krásnou řeku. Poslední větší výpravu jsem si teda představoval trochu jinak, ale aspoň něco…Ve středu to zkouším ještě na přehradě, ale kromě malé štičky nic.