Závody 24hod. na rybníku Korytník a 2.místo

Nedávno jsem se přihlásil na závody 24hodin na Rybníku Korytník, který se nachází asi 10km za Telčí. Ze všech rybářů, které jsem oslovil nikdo nemohl, a tak jsem byl už smířený stím že pojedu sám, jelikož se chytá jen na dva pruty. 3 dny před odjezdem mě napadlo zavolat Davidovi Sedláčkovi a po krátké domluvě bylo jasné, že už nebudu závodit sám.

V sobotu ráno vyrážíme a na místo přijíždíme něco před 7hod. Většina týmů už má rozlosováno, protože kdo přijel tak hned losoval. Chtěl jsem sedět na mělčině a taky se mi to povedlo. Vylosoval jsem místo 47 skoro na konci rybníka na mělčině, takže paráda. Hned po příchodu na místo jsme byli s Davidem spokojeni, až na to že 50 týmů je docela dost a tak to byla hlava na hlavě.Chystáme krmení. David tasí zbraně od Lastie – boilie Silver Frankfurtská klobása a ananas a směs K1 big fish smýchanou z liquid foodem Krill. Ja mám připravené krmení od Bestbaits – směs pelet elips,red halibut, halibut a sniper různých velikostí a mušlový Medhotmix smýchaný s elips peletkami a partiklem. V 8hodin je nahozeno. Montáže házíme pod druhý břeh asi 70m od nás. Ryby se na našem místě ukazují a tak za nedlouho táhneme prvního kapříka. Na těchto závodech se kromě candáta váží všechny ryby. My spoléháme na to, jako asi většina týmů, že nejlepší volbou bude chytat kapry. Hodiny ubíhají a nám se daří držet se v první pětici. Kluci vedle nás jsou zatím první. Mělčina se zdá být velice úspěšná. Odpoledne nám bohužel začíná padat popměrně velké množství ryb , ale nejsme v tom sami. I týmy okolo nás se potýkají se stejným problémem. Chvilkama jsme z toho hodně zoufalí. Malou změnou montáže a háčků se nem daří tento problém docela vyřešit a body na naše konto jen naskakují. Je strašné vedro, ale rybám to evidentně nevadí a stále spolehlivě berou. Stromy okolo nás nám poskytují alespoň  z části stín. Po několika kaprech menší velikosti se mi daří zdolat 8kg lysce a Davidovi za nedlouho jesetera dlouhého krásných 126cm a 12,4kg těžkého, který je zároveň jeho první v životě. Tímto skokem jsme možná ve vedení. Asi po dvou hodinách vždy dokrmujeme raketou partikl,pelety, i boilie a košíčkem pár koulí medhotmixu. Blíží se večer a záběrů je pořád dost a občas nějaká ta ryba zase spadne. K večeru si i já vytahuji prvního jesetera v životě okolo 75cm. Po večerním vážení zjišťujeme, že jsme opravdu na prvním místě. Týmu vedle nás se přestalo tolik dařit a jsme před nimi, ale tým který také hodně chytá je na místě nalevo od nás na č. 43. Noc bude zajímavá. V noci přicházejí záběry od stejné sorty menších kapříků jako odpoledne. Mysleli jsme že zdoláme v tuto dobu víc větších ryb, ale není tomu tak. K ránu záběry pomalu ubývají. Posledního kapra vytahujeme asi v 6hod. ráno a potom na celé mělčině nikdo neměl ani potažení, protože se hodně zmněnil tlak. Dozvídáme se, že tým na místě 43 chytil v noci velkého jesetera a taky nějaké kapry tak nevíme jak to nakonec dopadne. Bedna by to snad měla být. V 8 hod. zazněl výstřel a je tu konec. Balíme a pomalu se přesouváme na místo vyhlášení. Čekání na výsledky si krátíme klábosením o rybách s ostatními týmy. Je tu vyhlášení, které začíná netradyčně největší rybou a potom od prvního místa. Největší ryba utakla Davidovi o 40dkg. Byl to také jeseter 12,6kg těžký. Na prvním místě je tým z místa 43, který nás přeskočil o 10kg. Pro poháry a ceny za druhé místo si jdem my se 104kg. Je to parádní vysledek z 50 týmů a jsme za něj strašně rádi.

Byl to super zážitek a určitě se na nějaké závody na tomto rybníku někdy vrátím.