Přehrada podruhé

Několik dní po první výpravě jsem vyrazil na přehradu znovu. Znovu jsem měl nachystáno několik kg boilie Homér i Bigboy. Na místo jsem dorazil v neděli na večer. Nachystal jsem pruty a těšil se na další souboje. V neděli se bohužel nic nedělo.  V pondělí jsem měl jen záběr od cejna velkého jak sloní ucho. V úterý večer dorazil  Ondra, s kterým jsem byl na tuto výpravu domluvený. První záběr od kapra přichází až ve středu ráno na jeho prut. Kapra zasekávám já protože Ondra spí jak dřevo. Až na podebrání vylezl. Je to kapr okolo 70cm. Konečně. Kapra pouštíme a čekáme na dalšího krasavce. Další jízda přichází až skoro za poledne, kdy už je asi 28stupňů ve stínu opět na Ondrův prut. Kapr si to namířil doleva a my jdeme za ním. Říkám Ondrovi aby tu 70tku už vyndal, že už se těším na oběd, který jsem se zrovna chystal připravit. Kapr pořád nešel zvednout a nám začalo být jasné, že bude mít přes deset kilo. Po dalších několika minutách přetahované vidíme kapra se mihnout na hladině. Hm to vypadá tak na 12tku říkám. Na hladině plavalo zelenisko, a tak jsme nemohli kapra vidět celého. Až když jsem ho Ondrovi podebral a koukl se do podběráku, zjistil jsem že bude mít určitě přes 15kg! Kapr má krásných 93cm a 16,1kg! Ondrův Osobák! Tak a fotíme, políváme, fotíme políváme, a ještě několik fotek ve vodě. Budeš sice zelenej jak vodník říkám Ondrovi, ale stojí to zato. Za chvíli kapr odplouvá.To je nádhera, krásný zážitek! Jsme z toho úplně paf..takovej kůň. Zachutnala mu jedna 20mm kulička Homéra. Přikrmujeme asi půl kila Homéra a trochu Bigboye. Do večera se nic neděje. Ve čtvrtek je taky strašné teplo a my jsme bez pípnutí. V pátek Ondra odjíždí. K večeru přichází pořádná bouřka jako dar z nebes. V noci my díky tomu přichází záběr od 9kg těžkého šupináče a po něm to vzal ještě skoro 8kg lysec. První zabral na peletu s Bigboyem a druhý na dvě kuličky Homéra. Tak jsem se nakonec dočkal i já. V sobotu odpoledne mi přichází záběr, který bohužel neproměňuji a rozhoduji se jestli zůstat do neděle. Má být zase pařák. Nakonec zůstávám, ale o kapra už jsem nezavadil. Kamarád Olda zdolal v noci dva pěkné candáty kousek od břehu a v poledne krásnou štiku 79cm! Já balím a zase domů.