Opět na týden na přehradě

Na půli září jsem měl naplánovanou týdenní výpravu na Labe.Domluvil jsem se s Harym, že navštívíme tuto velkou, krásnou řeku ale nakonec mi Hary kazí plány a odvolává naše dobrodružství.Nezbývá mi nic jiného než zvolit jinou alternativu.Volba padla na velmi známé místo a to na přehradu.Opět si týden dopředu jezdím místo předkrmovat.V pátek 17.září semnou na víkend na chatu vyrážejí také Mishak,Kraťas a Irži ale bohužel se nám po celou dobu víkendu kapři vyhýbali.Akorát se občas spletla malá štička nebo candátek na rybku.V neděli kluci odjíždějí a střídá je Mira Boku a navečer přijíždí i moje přítelkyně Eva.Záběr od kapra přichází až v pondělí večer na Mirův prut nahozený až u skáli.Kapřík má 64cm, ale dobrý začátek. Další jízdu ohlašovali opět Mirkovi hlásiče a to v uterý okolo 21:00 večer.Tento kapřík šupi už byl větší a měřil 78cm a 8,5kg.Toho dne dostávám i já první záběr  od šupiho 81cm, a 9,5kg těžkého.

Ve středu ráno okolo půl 9 mi přichází krásná jízda na pravý prut ale hned po malém okamžiku ztrácím s kaprem kontakt.Škoda!Ten už třeba mohl mít přes deset.Odpoledne se nic neděje.Večer se mi opět rozeznil pipák a na podlošku se přišel podívat první lysec této výpravy s váhou 8-9kg.Ve čtvrtek Míra odjíždí.Jsem na místě už jen se svou drahou polovičkou.Mnění se rapindě počasí.Ochladilo se a začal na nás foukat poměrně silný vítr, ale kapříkům se zatím hodovat nechce.V pátek odpoledne už jsem na chatě sám, ale dostávám telefonát od Standa V. jestli zamnou může přijet.Na večer Fonita dorazil, naházel montáže do vody a čekali jsem na nějakáho pořádného zdatného carpa.Sedíme u stolu klábosíme  a mastíme karty.Uprostřed jedné hry zahazuji karty kvůli tak žádanému, líbeznému a táhlému zvuku hlásiče.Vyrážime za rybou.Po chvíli přetahování se vracíme se šupíkem 74cm a 7,5kg, který šel jako beránek, ale jakmile ho Standa podebral tak podběrák málem roztrhl jak chtěl vypálit zpět do hlubin.Fotíme, pouštíme – klasika.Za hodinu mám další záběr což nám dává znát, že tento večer bude asi vydařený.Další kapr kterého jsem si dovezli ze souboje z lodi byl nádherný lysec, kterého když jsem vytáhl do lodi tak jsem ho odhadoval na 13-14kg.Jeho výška byla famózní.Jeho míry nakonec byli 76cm a 10,8kg.

Paráda,Co dodat.Asi za dvě hodiny mě do třetice potěšil šupík 78cm a něco pod 9kg.Brzy ráno odjíždím za kluka do Budějovic, abych snima vyrazil do Znojma vybírat ceny na závody, které pořádáme za týden.Po cestě tam mi přichází sms od Standy, který chvíli po mém odjezdu vytáhl šupiho 70cm.Ceny jsme vybrali poměrně rychle, a tak už jsem okolo 11 dopoledne zase zpět.Objedvám a dávám si odpolední siestu pod chatou na gauči, když v tom mě z rozímání probouzí jazda jako kráva.Sedáme se Standem do lodi a hurá zaním!Prvních deset minut udává tempo karpa a my bojujeme,já s kaprem a  Standa u vesel se silným větrem.Kapr přejíždí i jeden Standův prut a tak ho zdolávám přes jeho vlasec.Nervy drásající souboj končí skoro po půl hodině a my se vracíme s nádherným šupináčem, který nás odtáhl tak 300m od chaty.Bude to nový osobák??Nakonec ne.Kapr má krásnýmch 90cm a 15,1kg!

Super další patnáctka!Foťák jenom cvaká a já s úsměvem pózuji s tímto klenotem.Ještě pusu na rozloučenou a zdarec…Konečně ryba, na kterou tady týden čekám.Večer zanámi přijíždí i Irži.Vítr pořád fouká a začalo i pršet.Další záběr přichází až ráno a rovnou dva.Méme tady s Jirkem prvního dabla.Já 64cm a on 70cm oba šupináči.

Okolo poledne zdolávám ještě lysce 60cm a ten je také posledním.Balíme a odjíždíme.Ne ale na dlouho. Druhý den v pondělí se na místo vracím s Jurem na jednu noc protože je v úterý státní svátek.Podařil se mi udělat jeden záběr od lysce 70cm. Doufám, že brzy zase změřím síly s pantátou z místní osádky nádherných bojovných kaprů…